Raspored održavanja dvorane

Dragi članovi penjačke sekcije Planinarskog kluba Split!

Svjesni činjenice kako se broj korisnika boulder dvorane i klupskih prostorija povećao, stvorila se potreba za redovitim održavanjem odnosno čišćenjem istih.
Zbog vrlo čvrsto uvriježene prakse kod ljudi s ovog podneblja da nemaju običaj samoinicijativno poduzeti nužne radnje za izvršenjem gore navedenog te kako

nažalost ne možemo priuštiti Rozitu koja bi nam čistoću kluba održavala na nivou, nametnula se potreba za određivanjem grupa i kreiranjem rasporeda čišćenja među članovima/korisnicima klupskih prostorija.
Kako ste samim svojim članstvom dobili pravo korištenja svih klupskih prostorija na isti način ste i dali pristanak solidarno sudjelovati u svim akcijama koje za cilj imaju održavanje i napredak samoga kluba.
Na nedavno održanom sastanku dobio sam čast za vas sastaviti grupe i napraviti raspored kada je koja grupa zadužena za čišćenje.
U privitku ove obavijesti nalazi se word dokument sa dodatnim pojašnjenjima i popisom grupa sa terminom zaduženja te excel file sa tabelarnim prikazom kada je koja grupa zadužena za čišćenje.
Molimo vas da se pridržavate dogovorenih termina uz napomenu da je svaka pojedina grupa odgovorna da u njihovom terminu klub bude čist.
Želimo vam ugodno čišćenje!
PK Split